Okładka książki - Tosia i Julek uczą się dzielić

Tosia i Julek uczą się dzielić



Tom 5 cyklu (Nie) tacy sami
Ocena: 4 (1 głosów)

Seria (Nie) tacy sami powstała z potrzeby serca - zarówno Autorki, jak i Wydawcy. Magdalena Boćko-Mysiorska - blog, świetna polska pedagożka, terapeutka, trenerka i blogerka, promotorka Rodzicielstwa Bliskości i Porozumienia Bez Przemocy stworzyła książki - i dla dzieci, i dla rodziców - jakich do tej pory nie było na polskim rynku. Nie tylko pokazujemy w nich emocje i ważne etapy w rozwoju dziecka - zawsze robimy to z uwzględnieniem jego wrażliwości sensorycznej.

W każdej książeczce towarzyszymy dwójce bohaterów - bliźniętom, Tosi i Julkowi, którzy są skrajnie różni i dlatego w tych samych sytuacjach reagują w różny sposób.

Kolejne sceny z żcyai bliźniaków - Tosi i Julka. Tym razem rodzeństwo uczy się dzielić.

Informacje dodatkowe o Tosia i Julek uczą się dzielić:

Wydawnictwo: Dwukropek
Data wydania: 2021-02-17
Kategoria: Dla dzieci
ISBN: 9788381412049
Liczba stron: 18

Tagi: Pierwsze lata życia - początki nauczania bóg

więcej

Kup książkę Tosia i Julek uczą się dzielić

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Tosia i Julek uczą się dzielić - opinie o książce

Inne książki autora
Czuły dom zaczyna się we mnie. O uzdrawianiu własnych traum i ran, by wychować szczęśliwe dziecko
Magdalena Boćko-Mysiorska0
Okładka ksiązki - Czuły dom zaczyna się we mnie. O uzdrawianiu własnych traum i ran, by wychować szczęśliwe dziecko

Czy traumy, które spotkały Ciebie lub Twoje dziecko, muszą definiować życie Waszej rodziny? Nie możesz zmienić przeszłości, ale możesz spojrzeć na nią...

Tosia i Julek się kąpią
Magdalena Boćko-Mysiorska0
Okładka ksiązki - Tosia i Julek się kąpią

Seria (Nie) tacy sami powstała z potrzeby serca - zarówno Autorki, jak i Wydawcy. Magdalena Boćko-Mysiorska, świetna polska pedagożka, terapeutka...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy