Tesco to supermarket o ogromnym wpływie, a poświęcona mu książka powinna stać się obowiązkową lekturą każdego konsumenta. Książka jest kontrowersyjna, wiarygodna, demaskatorska i uderzająca. Fragmenty publikowano w odcinkach w The Guardian, a w Daily Mail "Tescopol" był tematem numeru. Lawinowy rozwój supermarketów to temat z pierwszych stron gazet, czy jednak rzeczywiście rozważyliśmy, co oznacza to zjawisko dla codziennego życia nas samych i naszych dzieci? W swojej uderzającej analizie Andrew Simms, dyrektor słynnej Fundacji Nowej Ekonomii i osoba odpowiedzialna za wprowadzenie do naszego słownika pojęcia miasta-klony, mierzy się z problemem, którego nikt z nas nie może zignorować.
Informacje dodatkowe o Tescopol. Możesz kupować gdzie chcesz - byle w Tesco:
Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
83-60206-95-3
Liczba stron: 314
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,