Tescopol. Możesz kupować gdzie chcesz - byle w Tesco

Ocena: 0 (0 głosów)
Tesco to supermarket o ogromnym wpływie, a poświęcona mu książka powinna stać się obowiązkową lekturą każdego konsumenta. Książka jest kontrowersyjna, wiarygodna, demaskatorska i uderzająca. Fragmenty publikowano w odcinkach w The Guardian, a w Daily Mail "Tescopol" był tematem numeru. Lawinowy rozwój supermarketów to temat z pierwszych stron gazet, czy jednak rzeczywiście rozważyliśmy, co oznacza to zjawisko dla codziennego życia nas samych i naszych dzieci? W swojej uderzającej analizie Andrew Simms, dyrektor słynnej Fundacji Nowej Ekonomii i osoba odpowiedzialna za wprowadzenie do naszego słownika pojęcia miasta-klony, mierzy się z problemem, którego nikt z nas nie może zignorować.

Informacje dodatkowe o Tescopol. Możesz kupować gdzie chcesz - byle w Tesco:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-60206-95-3
Liczba stron: 314

więcej

Kup książkę Tescopol. Możesz kupować gdzie chcesz - byle w Tesco

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Tescopol. Możesz kupować gdzie chcesz - byle w Tesco - opinie o książce

Inne książki autora
Tescopol
Andrew Simms0
Okładka ksiązki - Tescopol

Lawinowy rozwój supermarketów to temat z pierwszych stron gazet, czy jednak rzeczywiście rozważyliśmy, co oznacza to zjawisko dla codziennego życia nas...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy