Ted Levitt on Marketing

Ocena: 0 (0 głosów)
Ted Levitt is one of the most widely respected thinkers in the field of marketing and management. His work and writings have changed the way scores of companies think about their businesses, organize for innovation and creativity, and market their products and services. Now, managers can have access to the best of Levitt's thinking over the last five decades in "Ted Levitt on Marketing". Framed by a new introduction, this book features seminal articles, including "Marketing Success Through Differentiation," "The Globalization of Markets," "After the Sale Is Over," and "Marketing Myopia." A must-have resource for managers and marketers in any industry, this "Harvard Business Review Paperback" book is filled with big ideas and practical tools for creating and sustaining a company's competitive edge.

Informacje dodatkowe o Ted Levitt on Marketing:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-1-42210-206-0
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Ted Levitt on Marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Ted Levitt on Marketing - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Alfabet polifoniczny
Tomasz Jastrun
Alfabet polifoniczny
Cienie dawnych grzechów
Mieczysław Gorzka ; Michał Śmielak
Cienie dawnych grzechów
Megamonstrum
David Walliams
Megamonstrum
Gra o serce
Katarzyna Białkowska
Gra o serce
Morderstwo z malinką na deser
Monika B. Janowska
Morderstwo z malinką na deser
Witajcie w Chudegnatach
Katarzyna Wasilkowska
Witajcie w Chudegnatach
Sekrety domu Bille
Agnieszka Janiszewska
Sekrety domu Bille
Najmniejszy słoń świata
Maciej Szymanowicz
Najmniejszy słoń świata
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy