Tajniki Marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA

Ocena: 0 (0 głosów)
Seria "Financial Times Mastering" jest owocem wyjątkowej współpracy tego czasopisma z czołowymi szkołami biznesu z całego świata. Tajniki marketingu powstały w oparciu o artykuły, które co tydzień ukazywały się w Financial Times. Książka niniejsza jest piątą powstałą w wyniku wyżej wspomnianej współpracy. Podobnie jak w przypadku pozycji ją poprzedzających, mamy nadzieję, że zawiera ona podstawowe i najważniejsze zagadnienia z dziedziny marketingu, wzbogacone wieloma nowymi koncepcjami

Informacje dodatkowe o Tajniki Marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-88170-33-3
Liczba stron: 462

więcej

Kup książkę Tajniki Marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Tajniki Marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Tropem miłości
Izabela M. Krasińska
Tropem miłości
Oszpicyn
Krzysztof A. Zajas ;
Oszpicyn
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy