Jak zarządzający przepłacają za konsultacje i dlaczego tak mało dostają w zamian? Znajdowanie odpowiednich doradców Schematy współpracy zarządzających z konsultantami Studium przypadku: konflikty na linii lider -- doradca "Sami nie damy rady. Wezwijmy konsultantów z zewnątrz. Słono zapłacimy, ale oni rozwiążą problem".Nic z tego! Takie myślenie jest dla firmy destruktywne. Dzieła zniszczenia najczęściej dokonują nie konsultanci, ale zarządzający -- ostatecznie ci pierwsi tylko proponują określone rozwiązania. Decyzje podejmuje kto inny. Czy to nie zatrważające, że firmy konsultingowe mnożą się jak grzyby po deszczu i pobierają zawrotne honoraria, a doradztwo i tak często kończy się nieporozumieniem? Ta książka uświadamia problemy we wzajemnej współpracy zarówno zarządzającym, jak i konsultantom. Jej autor, Dan Ciampa, były doradca specjalny Sekretarza Skarbu USA i prezes jednej z największych w Ameryce firm konsultingowych, omawia prawdziwe przypadki udanych i nieudanych projektów w tym zakresie. Opisuje najczęściej popełniane błędy jednej i drugiej strony oraz przedstawia formułę skutecznego doradztwa w biznesie. Z tej książki dowiesz się: jak rozróżniać dobrych i złych doradców, jakie problemy konsultanci z zewnątrz są w stanie rozwiązać, jak liderzy swoimi postawami utrudniają im pracę, kiedy wystarczy jeden konsultant, a kiedy potrzebny jest cały zespół, dlaczego nawet najlepsi liderzy potrzebują dobrych doradców.
Informacje dodatkowe o Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
978-83-246-0918-5
Liczba stron: 280
Sprawdzam ceny dla ciebie ...