Zostań handlowcem z ludzką twarzą Dlaczego większość handlowców zarabia za mało: błędy w myśleniu o sobie i klientach Ustalanie ceny sprzedaży: ile klient chce, a ile może wydać Budowanie porozumienia z różnymi typami klientów: wyszczekanymi, niezdecydowanymi, potakującymi, niezadowolonymi Zasada, jaką kierowałem się przez ostatnie 30 lat w zawodzie handlowca, jest prosta: nie ograniczaj się do oferowania klientowi produktów. Nie nakłaniaj go do czegoś, czego nie chce. Pokaż mu, że jesteś człowiekiem takim, jak on, który stoi po jego stronie. Zyskaj w jego oczach szacunek i bądź wiarygodny. Nie miej wątpliwości: to Ty jesteś sprzedawanym towarem, bo ludzie kupują ludzi, a oferowane produkty oceniają dopiero później. Opanuj metody opisane w tej książce, a klienci będą traktować Cię jak sojusznika, a nie domokrążcę. Problem z większością sprzedawców polega na tym, że gdy już opanują jakąś metodę, przestają się uczyć. Myślą, że są dobrzy, a tymczasem inni przejmują ich klientów. Nie popełnij tego błędu. Poznaj metody sprzedaży -- dobre i sprawdzone -- i zacznij je stosować. Dowiedz się: jak zdobywać dobre rekomendacje, jak sprawdzić, czy klient nie kłamie, mówiąc o tańszej i lepszej ofercie konkurenta, jak handlowiec może zaskarbić sobie szacunek klienta, jak docierać do decydentów w firmie klienta, jak zatrzymywać dobrych klientów, jak radzić sobie w trudnych chwilach, gdy dajesz z siebie wszystko, a nie osiągasz wyników.
Informacje dodatkowe o Sztuka sprzedaży:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0540-1
Liczba stron: 168
Sprawdzam ceny dla ciebie ...