Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi

Ocena: 0 (0 głosów)
Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych. To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami.

Informacje dodatkowe o Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi :

Wydawnictwo: CeDeWu
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-60089-58-3
Liczba stron: 176

więcej

Kup książkę Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi - opinie o książce

Reklamy