Sześć stopni oddalenia to znana hipoteza, według której wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni siecią znajomości obejmującą do sześciu osób - ja znam kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna CIEBIE. To nośna i mocna hipoteza... Cóż z tego, kiedy współczesne technologie zdołały ją pożreć, przeżuć i wypluć.
W świecie cyfrowym wszelkie blokujące Twój rozwój stopnie oddalenia między Tobą a Twoimi klientami oraz potencjalnymi klientami zostały powalone na łopatki i zdetronizowane. Internet, serwisy społecznościowe oraz narzędzia nowych mediów sprawiły, że stopnie oddalenia zastąpiły piksele. To zmienia wszystko, co wiemy o prowadzeniu biznesu i o tym, w jaki sposób udostępniać swoje marki, produkty czy usługi społeczności internautów. Wszyscy są ze sobą połączeni. Czas, aby Twoja firma również znalazła się w tej sieci.
Portale społecznościowe - nowa siedziba Twojej firmy Tworzenie nośnej i rozpoznawalnej marki osobistej Reklama internetowa i Twój blog - wady i zalety Budowanie własnej wiarygodności i zaufania Bycie stale na bieżąco i kontrolowanie sytuacji Cyfrowy nomada - twór urządzeń mobilnychDyskusja, dzielenie się informacjami i nauka nie kończą się na książce. Zajrzyj na blog i podcast Mitcha Joela "Six pixels of Separation" - znajdziesz tam nowe wiadomości na temat zmieniającego się świata biznesu, mediów, przedsiębiorczości i marketingu: www.twistimage.com/blog.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2010-07-20
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 272
Chcę przeczytać,