Książka jest oparta między innymi na własnych badaniach naukowych i stanowi bardzo rzetelne, dojrzałe, szczególnie od strony teoretycznej, opracowanie stylów liderów i przywództwa. Jej celem jest próba odpowiedzi na kilka ważnych pytań, które zadaje młoda badaczka: Jakie są cechy charakterystyczne lidera? Jakie style liderów występują w świecie polityki, kultury oraz biznesie? Czy kobieta liderka różni się od mężczyzny lidera w danej branży? Jakie czynniki wpływają na styl przewodzenia lidera? Kiedy mowa jest o przewodzeniu, a kiedy o zarządzaniu ludźmi? Autorka opisała, jak powinien zachować się lider w sytuacji kryzysowej oraz czy współpraca lidera z innymi ludźmi buduje tożsamość przywódcy. Książka jest w pełni rekomendowana polskim oraz zagranicznym czytelnikom.
Angelica Pegani - autorka książki, kilkudziesięciu wywiadów oraz artykułów, z wykształcenia dziennikarka radiowa i telewizyjna, menedżer public relations, certyfikowany specjalista ds. reklamy oraz marketingu. Współpracuje z zarządem fundacji The Excellence World Foundation oraz UBC Entertainment and Management Group.Karierę dziennikarską rozpoczęła w 2009 roku w międzynarodowej firmie Flava World Company, jako dziennikarka prasowa. Swoje doświadczenie zdobywała między innymi w Homo Homini Foundation oraz Allure Institute jako specjalista oraz menedżer ds. PR oraz reklamy. Jest przewodniczącą rady fundacji i kierownikiem wykonawczym fundacji The Excellence World Foundation oraz dyrektorem generalnym firmy UBC Entertainment and Management Group w Polsce. Udziela się w międzynarodowych projektach humanitarnych oraz charytatywnych. Jest aktywnym członkiem fundacji, która składa się z trzech międzynarodowych projektów: rozwoju społeczności, równouprawnienia kobiet i specjalnych programów socjalnych. Jest również członkiem nieformalnej organizacji PADMA, zajmującej się wspieraniem kobiet biznesu oraz ich pozycji na świecie. W 2016 roku została członkiem Society of Professional Journalists (SPJ) z siedzibą w Indianapolis, USA.
Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2016-12-21
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 252
Tematem książki stał się wizerunek sztucznego człowieka w wybranych dziełach literackich oraz filmach fantastyczno-naukowych. Został on przyjęty w zgodzie...
Autorka jako cel pracy postawiła sobie odpowiedź na następujące pytania: Jak komunikują się liderzy o różnych narodowościach? Czym jest kultura oraz...
Chcę przeczytać,