Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Informacje dodatkowe o Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2023-11-13
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 9788301232344
Liczba stron: 436

więcej

Kup książkę Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy