Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Informacje dodatkowe o Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2023-11-13
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 9788301232344
Liczba stron: 436

więcej

Kup książkę Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy