Sprzedaż usług

Ocena: 0 (0 głosów)
"SPRZEDAŻ USŁUG" to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp. Wybrane zagadnienia: - Jak zatrzymać kluczowych klientów i zwiększyć sprzedaż na ich rzecz - Jak pozyskać nowych klientów i nawiązać z nimi długofalową współpracę - Jak zwiększyć prawdopodobieństwo zaakceptowania oferty przez klienta - Opracowanie efektywnego systemu sprzedaży usług - Style sprzedaży i style dokonywania zakupów - 10 ważnych czynników, mających wpływ na efektywność sprzedaży usług - Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży - System pracy z kluczowymi klientami - Testy sprawdzające - Warsztaty

Informacje dodatkowe o Sprzedaż usług:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-89537-02-8
Liczba stron: 150

więcej

Kup książkę Sprzedaż usług

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sprzedaż usług - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy