"SPRZEDAŻ USŁUG" to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp. Wybrane zagadnienia: - Jak zatrzymać kluczowych klientów i zwiększyć sprzedaż na ich rzecz - Jak pozyskać nowych klientów i nawiązać z nimi długofalową współpracę - Jak zwiększyć prawdopodobieństwo zaakceptowania oferty przez klienta - Opracowanie efektywnego systemu sprzedaży usług - Style sprzedaży i style dokonywania zakupów - 10 ważnych czynników, mających wpływ na efektywność sprzedaży usług - Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży - System pracy z kluczowymi klientami - Testy sprawdzające - Warsztaty
Informacje dodatkowe o Sprzedaż usług:
Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-89537-02-8
Liczba stron: 150
Sprawdzam ceny dla ciebie ...