Sociological Perspectives of Organic Agriculture

Ocena: 0 (0 głosów)
Bringing together articles by leading researchers, this book takes a fresh look at understanding the dynamics of the organic agricultural sector in Europe, Australia, South America and the US. The authors draw theory from a range of social sciences to demonstrate that the complexity of organic agriculture is closely connected to nature, society and economy. The book depicts organic agriculture as an engine of growth for the organic sector and examines the important roles played by producers, and other parts of the supply chain such as consumers and certification standards.

Informacje dodatkowe o Sociological Perspectives of Organic Agriculture:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-1-84593-038-7
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Sociological Perspectives of Organic Agriculture

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sociological Perspectives of Organic Agriculture - opinie o książce

Inne książki autora
Meadowland
Holt0
Okładka ksiązki - Meadowland

In 1037, a senior civil servant of the Byzantine empire faces a tedious journey to Greece, escorting the Army payroll. His only companions are a detachment...

Markets Games & Strategic Behavior
Holt0
Okładka ksiązki - Markets Games & Strategic Behavior

Students become fluent in economics when they can apply the concepts in a real, decision-making and strategic environment. For this reason, an increasing...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy