Sociological Perspectives of Organic Agriculture

Ocena: 0 (0 głosów)
Bringing together articles by leading researchers, this book takes a fresh look at understanding the dynamics of the organic agricultural sector in Europe, Australia, South America and the US. The authors draw theory from a range of social sciences to demonstrate that the complexity of organic agriculture is closely connected to nature, society and economy. The book depicts organic agriculture as an engine of growth for the organic sector and examines the important roles played by producers, and other parts of the supply chain such as consumers and certification standards.

Informacje dodatkowe o Sociological Perspectives of Organic Agriculture:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-1-84593-038-7
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Sociological Perspectives of Organic Agriculture

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sociological Perspectives of Organic Agriculture - opinie o książce

Inne książki autora
You Don't Have to Be Evil to Work Here, But It Helps
Holt0
Okładka ksiązki - You Don

Colin Hollinghead is a young man going nowhere fast. Working for his dad might have seemed like a good idea at the time, but starting at the bottom in...

Principles of Construction Safety
Holt0
Okładka ksiązki - Principles of Construction Safety

Changes in law and best practice in construction safety make it difficult for the construction professional to keep up with current thinking and requirements...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy