Social Intelligence The New Science of Success

Ocena: 0 (0 głosów)
Karl Albrecht defines social intelligence (SI) as the ability to get along well with others while winning their cooperation. SI is a combination of sensitivity to the needs and interests of others, sometimes called your “social radar,” an attitude of generosity and consideration, and a set of practical skills for interacting successfully with people in any setting. Social Intelligence provides a highly accessible and comprehensive model for describing, assessing, and developing social intelligence at a personal level. This book is filled with intriguing concepts, enlightening examples, stories, cases, situational strategies, and a self-assessment tool – all designed to help you learn to navigate social situations more successfully.

Informacje dodatkowe o Social Intelligence The New Science of Success:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7879-7938-6
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Social Intelligence The New Science of Success

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Social Intelligence The New Science of Success - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
W jedną noc dookoła świata
Małgorzata Starosta
W jedną noc dookoła świata
Piekło
Katarzyna Wolwowicz
Piekło
Pajęczyca
Mariusz Leszczyński ;
Pajęczyca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy