Służebność. Utracone dziedzictwo Wall Street

Ocena: 0 (0 głosów)
Autor książki, finansista John G. Taft jest szefem firmy, która zarządza majątkiem zamożnych Amerykanów i sprawuje pieczę nad aktywami wartymi ponad 235 mld dolarów. Z branżą usług finansowych związany jest od ponad 20 lat. W tym czasie zarządzał funduszami inwestycyjnymi i zasiadał w zarządach branżowych stowarzyszeń. Po latach pracy w sektorze finansowym, na bazie swoich doświadczeń i przemyśleń, napisał książkę, w której diagnozuje dzisiejszy amerykański system finansowy (i inne, wzorowane na nim), jako chory. I proponuje środki zaradcze. Na kartach „Służebności” zajmuje się przepisami wdrażanymi od 2010 roku w ramach pakietu ustaw Dodda-Franka, proponuje wprowadzenie wspólnego federalnego standardu powierniczego dla doradców inwestycyjnych i zarządzających portfelami klientów, a także wnikliwie opisuje kanadyjski system finansowy, wskazując na cechy, które uchroniły go od smutnego uczestnictwa w rynkowych turbulencjach.

Autor podkreśla rolę odpowiedzialności w branży, która związana jest z zarządzaniem pieniędzmi inwestorów. Tworzy też katalog innych pożądanych wartości, takich jak: świadomość celu, pokora, umiejętność przewidywania, uczciwość.

Informacje dodatkowe o Służebność. Utracone dziedzictwo Wall Street:

Wydawnictwo: Kurhaus Publishing
Data wydania: 2014-03-17
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-63993-50-4
Liczba stron: 288

więcej

Kup książkę Służebność. Utracone dziedzictwo Wall Street

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Służebność. Utracone dziedzictwo Wall Street - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy