Sł. niemiecko-polski, polsko-niemiecki

Ocena: 0 (0 głosów)
Słownik zawiera wyłącznie najpotrzebniejszą leksykę (ok. 30 000 haseł), dzięki czemu jest opracowaniem uniwersalnym, gdyż użytecznym we wszystkich okolicznościach.Słownik jest niezbędny w sprawnym wykorzystywaniu języka niemieckiego przez każdego i w każdej sytuacji. Zawsze pod ręką, zawsze przydatny. Poręczny słownik dla ucznia, studenta i każdego, kto w jakikolwiek sposób wykorzystuje język niemiecki.

Informacje dodatkowe o Sł. niemiecko-polski, polsko-niemiecki:

Wydawnictwo: Kanion
Data wydania: b.d
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN: 83-87808-31-8
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Sł. niemiecko-polski, polsko-niemiecki

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sł. niemiecko-polski, polsko-niemiecki - opinie o książce

Myślę że to wartościowa pozycja warta zainteresowania
Link do opinii
Inne książki autora
Nowy Uniwersalny słownik tematyczny języka niemieckiego. Popularny. Kieszonkowy
Grzegorz Woźniakowski0
Okładka ksiązki - Nowy Uniwersalny słownik tematyczny języka niemieckiego. Popularny. Kieszonkowy

Słownik stanowi skuteczną pomoc w nauce języka niemieckiego. Jest źródłem najnowszego słownictwa. Zawiera blisko 40 000 haseł (w tym wyrażenia oraz wyrażenia...

Uniwersalny słownik tematyczny języka niemieckiego
Grzegorz Woźniakowski0
Okładka ksiązki - Uniwersalny słownik tematyczny języka niemieckiego

Słownik oferuje ok. 50 000 haseł. Najnowsze słownictwo niemieckie zgrupowano w 118 tematach, a w niej wyróżniono "Słowa kluczowe", "Wyrażenia"...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy