Seks, druk i rock and roll

Ocena: 5 (1 głosów)
Kiedy Bóg Ojciec i Matka Natura wyprodukowali człowieka, nie zdawali sobie pewnie sprawy z tego, że skazują go na ciężkie życie. By mu było lżej, człowiek wymyślił sobie kulturę, która miała go zabawiać i łagodzić ciosy, jakich doświadczał od losu. Z czasem jednak kultura spoważniała, więc musiała powstać jej bardziej frywolna siostra - popkultura. Ona dzisiaj działa najsilniej na wrażliwość człowieka, odpowiada jego oczekiwaniom i jest lustrem, w którym z lenistwa najchętniej się przegląda. Tyle że jest to lustro z gabinetu śmiechu - deformuje obraz, by było zabawnie. O tym, jakie obrazki pojawiają się w tym lustrze, traktuje ta książka, która jest z kolei czymś w rodzaju krzywego zwierciadła postawionego przed tamtym. To zabawa zabawą, ale też trochę opisów poważnych spraw, choć nie zawsze poważnie ujętych.

Informacje dodatkowe o Seks, druk i rock and roll:

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 83-7319-949-7
Liczba stron: 176

więcej

Kup książkę Seks, druk i rock and roll

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Seks, druk i rock and roll - opinie o książce

Avatar użytkownika - Endless_Desire
Endless_Desire
Przeczytane:2013-04-08, Ocena: 5, Przeczytałam,
Inne książki autora
Kupa kultury. Przewodnik inteligenta
Leszek Bugajski0
Okładka ksiązki - Kupa kultury. Przewodnik inteligenta

Od A jak „apokalipsa” do Z jak „zdrowy rozsądek”. Komuniści kombinowali przez lata i nie udało im się stworzyć kultury dla mas...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy