Codziennie coś komuś sprzedajesz. Musisz udowodnić, że Twoja oferta jest najlepszą z możliwych, a Ty jesteś kimś wyjątkowym. Chcesz być osobą przekonującą i hipnotyzującą? Umiejętność skutecznego zjednywania sobie ludzi to przynajmniej połowa sukcesu. Potrafisz to robić?
Co Ty wiesz o swoich klientach? Jak często osądzasz książkę po okładce? Czy wiesz, że możesz rozpracować charakter ludzi na podstawie ich zachowania? Co Ty wiesz o sobie? Czy zdajesz sobie sprawę, że w osiągnięciu sukcesu może Ci pomóc (albo zaszkodzić) język Twojego ciała? Zwróć uwagę na to, co mówisz i jak to robisz. Nie lekceważ też wykorzystywania słów na papierze.
Pragniesz osiągnąć sukces - to będzie ukoronowanie wszystkich Twoich wysiłków, talentów, umiejętności i wiedzy... właśnie, szczególnie wiedza jest Twoim sprzymierzeńcem. Jak mawia Brian Tracy - zdobywając informacje, których nie posiadają Twoi konkurenci, krok po kroku wysuwasz się na samo czoło stawki.
Efektywne spotkania i oferty handlowe Zdobywanie nowych klientów za pomocą sprawdzonych technik Tworzenie marki i skuteczne reklamowanie swojej firmy Rozmowy telefoniczne, które przynoszą zamierzony skutek Bieg z uśmiechem przez pole minowe negocjacji
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2008-07-17
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 240
Chcę przeczytać,