Emocjonalny rozwój dziecka wydaje się istotniejszy od encyklopedycznej i praktycznej wiedzy wpajanej nam od najmłodszych lat. To klucz do zrozumienia postępowania ludzi, a także uzdrowienia wielu rodzin oraz ograniczenia patologii w życiu społecznym.
Odwołując się do swojego doswiadczenia klinicznego w pracy z niemowlętami i nieco starszymi dziećmi, autorzy akcentują konieczność zmiany sposobu myślenia o edukacji oraz jej metod.
Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2000 (data przybliżona)
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 400
Tytuł oryginału: The Growt of the Mind and the Endangered Origins of Intelligence
Tłumaczenie: Małgorzata Koraszewska
Przeczytane:2001-11-14, Ocena: 5, Przeczytałam,
Oparte na doświadczeniu, bogato ilustrowane przykładami wywody autorów na temat konieczności dbałości o prawidłowy rozwój emocjonalny dzieci juz od najmłodszych lat. Wskazują na indywidualne skutki zaniedbań w tym zakresie oraz na społeczne odniesienia.