reklama

Relationship Edge in Business

Ocena: 0 (0 głosów)
A straightforward, step-by-step guide to building positive work relationships Everyone knows that one of the most important aspects of business is the relationship between businesspeople and their clients and colleagues. Yet there are woefully few resources that help businesspeople build those positive relationships. The Relationship Edge in Business describes a three-step process that any businessperson can learn to apply. Author Jerry Acuff explains the principles, lays out the 20 questions that reveal what people care about, and suggests dozens of simple, unexpected, and practical ways to apply that information in building stronger relationships. This valuable resource can help anyone forge closer, and better, ties with customers and associates. Jerry Acuff (Scottsdale, AZ) is the President of Delta Leadership Group, which works with market-leading companies to implement innovative ways to sell and market products in today's crowded marketplace.

Informacje dodatkowe o Relationship Edge in Business:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-471-47712-9
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Relationship Edge in Business

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Relationship Edge in Business - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy