Relationship Edge in Business

Ocena: 0 (0 głosów)
A straightforward, step-by-step guide to building positive work relationships Everyone knows that one of the most important aspects of business is the relationship between businesspeople and their clients and colleagues. Yet there are woefully few resources that help businesspeople build those positive relationships. The Relationship Edge in Business describes a three-step process that any businessperson can learn to apply. Author Jerry Acuff explains the principles, lays out the 20 questions that reveal what people care about, and suggests dozens of simple, unexpected, and practical ways to apply that information in building stronger relationships. This valuable resource can help anyone forge closer, and better, ties with customers and associates. Jerry Acuff (Scottsdale, AZ) is the President of Delta Leadership Group, which works with market-leading companies to implement innovative ways to sell and market products in today's crowded marketplace.

Informacje dodatkowe o Relationship Edge in Business:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-471-47712-9
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Relationship Edge in Business

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Relationship Edge in Business - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy