Wyniki wyszukiwania Google przypominają szkolny konkurs popularności. W końcu także i w tym rankingu Twoja pozycja zależy głównie od tego, jak wiele osób uważa Twoją stronę za atrakcyjną, wartościową i godną zaufania... no i oczywiście od tego, jak wiele innych stron o Tobie informuje. To jednak nie wszystko. Dla Google liczy się nie tylko to, ILU mówi, ale także to, KTO mówi. Im lepszą reputacją i większą popularnością cieszą się strony, które o Tobie wspominają, tym większą wiarygodność zyskujesz w oczach wszechwładnego algorytmu PageRank. Jak zatem z pozycji szkolnego kopciuszka, wyskakującego na dwudziestej podstronie w wynikach wyszukiwania, wznieść się nagle na poziom miss popularności na podstronie pierwszej? Czy można przechytrzyć Google i nawet nowy, mało znany biznes wywindować na sam szczyt rankingu wyszukiwarki?
Otóż można. Udowodni Ci to sam Evan Bailyn, ceniony na świecie ekspert w dziedzinie SEO, który w tej książce ujawnia swoje sprawdzone, niezwykle skuteczne i najaktualniejsze techniki pozycjonowania oraz optymalizacji stron internetowych. To właśnie dzięki takim działaniom w ciągu roku udało mu się pozyskać ponad 50 milionów gości odwiedzających jego własną stronę. Nie wydał przy tym ani centa na jakąkolwiek reklamę! Warto podkreślić, że w tej książce nie znajdziesz żadnych nieetycznych, ryzykownych sztuczek "w czarnym kapeluszu" - Evan przedstawia wyłącznie osobiście przetestowane metody optymalizacji, stworzone po głębokiej analizie zasad rządzących działaniem algorytmów Google.
Dzięki niemu:
poznasz mity na temat SEO i dowiesz się, które techniki już nie działają wykorzystasz rozległą wiedzę Google na temat tego, jak i dlaczego korzystamy z wyszukiwarki zintegrujesz pięć podstawowych składników SEO, czyli słowa kluczowe, odnośniki, tytuły stron, strukturę adresów URL i czas dowiesz się, na czym polega dobieranie najlepszych słów kluczowych pozyskasz przydatne odnośniki, a jednocześnie unikniesz tych ze "złego sąsiedztwa" postawisz na staż strony, niezbędny dla osiągnięcia zaufania Google, i wyrwiesz się z piaskownicy wykorzystasz Google AdWords jako uzupełnienie SEO, umożliwiające pozyskanie nowych odwiedzających zamienisz gości odwiedzających Twoją witrynę w prawdziwych klientów zoptymalizujesz stronę pod kątem serwisów takich, jak Facebook, Twitter czy YouTube poprawisz swoją pozycję w wyszukiwarkach Bing i Yahoo!, nie szkodząc swojej pozycji w wynikach wyszukiwania w Google przygotujesz się na nadejście zupełnie nowych trendów związanych z wyszukiwaniem spersonalizowanym i wyszukiwaniem w czasie rzeczywistymEvan Bailyn - zasłynął jako ekspert ds. SEO. Jako specjalista w tej dziedzinie wypowiadał się dla takich mediów, jak telewizje ABC i Fox News oraz magazyny "New York Times", "Wall Street Journal", "New York Post" czy "International Business Times". Strona na Facebooku, na której Evan publikuje inspirujące myśli z zakresu e-marketingu, zgromadziła już ponad 100 tysięcy fanów!
Bradley Bailyn - jest ekspertem w zakresie marketingu internetowego oraz współzałożycielem firmy First Page Sage. Codziennie monitoruje zmiany zachodzące w algorytmie Google oraz dba o to, aby strony jego klientów pozostawały jak najlepiej zoptymalizowane w tej wyszukiwarce.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2012-04-30
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 248
Chcę przeczytać,