Profitbrand

Ocena: 0 (0 głosów)
Nick Wreden passionately believes that it is time for brand managers, CEOs and CFOs to speak the same language. Brand managers need to lift their heads above the buzz of marketing and advertising jargon and understand the strategic imperatives of business: profitability, accountability and sustainability. As a result of the increasing ineffectiveness of mass-media marketing, CEOs and CFOs are demanding greater accountability and more sustainable results for their marketing investments. ProfitBrand offers a comprehensive metrics-based approach to branding that allows companies to directly link branding activities with bottom-line results, align the organization-including marketing-with common benchmarks and ensure that customers buy not once, but again and again and again. ProfitBrand also illustrates how to do business on customer terms - the one competitive differentiator that cannot be duplicated in today's customer economy.

Informacje dodatkowe o Profitbrand:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7494-4465-5
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Profitbrand

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Profitbrand - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy