Profitbrand

Ocena: 0 (0 głosów)
Nick Wreden passionately believes that it is time for brand managers, CEOs and CFOs to speak the same language. Brand managers need to lift their heads above the buzz of marketing and advertising jargon and understand the strategic imperatives of business: profitability, accountability and sustainability. As a result of the increasing ineffectiveness of mass-media marketing, CEOs and CFOs are demanding greater accountability and more sustainable results for their marketing investments. ProfitBrand offers a comprehensive metrics-based approach to branding that allows companies to directly link branding activities with bottom-line results, align the organization-including marketing-with common benchmarks and ensure that customers buy not once, but again and again and again. ProfitBrand also illustrates how to do business on customer terms - the one competitive differentiator that cannot be duplicated in today's customer economy.

Informacje dodatkowe o Profitbrand:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7494-4465-5
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Profitbrand

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Profitbrand - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy