Książka ta uczy, jak pisać na potrzeby Internetu -- zarówno dokumenty FAQ czy e-maile, jak i broszury marketingowe, artykuły publicystyczne, artykuły prasowe, elektroniczne biuletyny, artykuły dla Webzinów oraz własne streszczenia. Zawiera zarówno porady, jak i przykłady dobrze i źle napisanego tekstu, przykłady z życia i osobiste porady dwóch doświadczonych autorów stron WWW.
Jednym słowem -- uczy, jak tworzyć naprawdę profesjonalny serwis WWW! Przyciąganie i utrzymywanie uwagi czytelnika odwiedzającego stronę Tworzenie czytelnych nagłówków, łączy i menu Organizowanie obiektów informacyjnych na potrzeby personalizacji strony Promowanie, reklamowanie i sprzedawanie bez popadania w śmieszność Śledzenie na bieżąco opinii czytelników na temat swojej pracy Tworzenie pomocy technicznej, która rzeczywiście przyda się klientom
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2002-08-28
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 404
Chcę przeczytać,