Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie

Ocena: 0 (0 głosów)
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy? ?Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów p

Informacje dodatkowe o Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788374892254
Liczba stron: 348

więcej

Kup książkę Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie - opinie o książce

Reklamy