Pracujesz bez wytchnienia, by zrealizować trudny projekt? Tworzysz strategię działu i masz nadzieję na dodatkowe pieniądze z firmowego budżetu? Jako przedstawiciel handlowy pozyskujesz nowych klientów lub rozszerzasz ofertę produktów wprowadzanych na rynek? A może jeszcze się uczysz i w pocie czoła przygotowujesz do sesji egzaminacyjnej?
Nad czymkolwiek się głowisz, cokolwiek chcesz zaprezentować światu, prędzej czy później musisz zabrać głos. Dziś nie wystarczy już recytowanie wyuczonych formułek, nieskuteczny okaże się monolog do okna i skomplikowane operacje z użyciem tony materiałów rozpraszających uwagę audytorium. Czas, byś wykorzystał ponad dwa tysiące lat rozwoju sztuki retoryki. Musisz stanąć z podniesionym czołem przed wpatrzonymi w Ciebie oczyma, nawiązać kontakt i przeprowadzić wspaniałą prezentację.
Gdy zrobisz już pozytywne pierwsze wrażenie, zacznij płynnie: przedstawiać interesująco przygotowany temat; przekazywać nawet bardzo trudne informacje; posługiwać się modulacją głosu; wciągać słuchaczy w dyskusję; używać odpowiednio dobranych materiałów; celnie podsumowywać i pomagać w wyciąganiu wniosków.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2008-12-09
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 88
Psychologiczny detektor informacji niejawnych Poznaj zasady biurowych gier Przestrzegaj obowiązujących reguł Zobacz, czego nie widać gołym okiem ...
Czas na wieloprocentowej lokacie oszczędnościowej Planowanie z głową i zegarkiem: Efektywnie organizuj obowiązki i zyskuj czas dla siebie Omijaj...
Chcę przeczytać,