Prawo reklamy

Ocena: 0 (0 głosów)
Robert Stefanicki pracuje jako adiunkt w Zakładzie Prawa Gospodarczego i Handlowego Instytutu Prawa Cywilnego Wydzialu Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Jest stypendystą Fundacji na rzecz Nauki Polskiej (2001-2002) oraz autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych, m.in. propozycji legislacyjnych dotyczących, problematyki ochrony dóbr osobistych, oferty i reklamy.Podjęte w prezentowanej publikacji rozważania na temat granic prawnych reklamy ujęte zostały w perspektywi

Informacje dodatkowe o Prawo reklamy:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-87148-40-7
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę Prawo reklamy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Prawo reklamy - opinie o książce

Inne książki autora
Czerwony Tybet
Robert Stefanicki0
Okładka ksiązki - Czerwony Tybet

„Czerwony tybet” to realistyczny portret obrosłego legendami kraju. Heroicznego i zastraszonego, stawiającego opór i kolaborującego, pięknego...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy