Prawo reklamy

Ocena: 0 (0 głosów)
Robert Stefanicki pracuje jako adiunkt w Zakładzie Prawa Gospodarczego i Handlowego Instytutu Prawa Cywilnego Wydzialu Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Jest stypendystą Fundacji na rzecz Nauki Polskiej (2001-2002) oraz autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych, m.in. propozycji legislacyjnych dotyczących, problematyki ochrony dóbr osobistych, oferty i reklamy.Podjęte w prezentowanej publikacji rozważania na temat granic prawnych reklamy ujęte zostały w perspektywi

Informacje dodatkowe o Prawo reklamy:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-87148-40-7
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę Prawo reklamy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Prawo reklamy - opinie o książce

Inne książki autora
Czerwony Tybet
Robert Stefanicki0
Okładka ksiązki - Czerwony Tybet

„Czerwony tybet” to realistyczny portret obrosłego legendami kraju. Heroicznego i zastraszonego, stawiającego opór i kolaborującego, pięknego...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy