Zajmujesz się produkcją gier komputerowych, a do tego zarządzasz studiem gamedev jako wspólnik lub członek zarządu spółki z o.o., a może dopiero planujesz założyć własne studio? Zastanawiasz się, od czego zacząć rozmowy z inwestorem lub jak z nim rozmawiać, by zapewnić sobie kreatywną wolność przy tworzeniu gry? Wahasz się, czy umieścić w grze prawdziwe marki samochodów? Chcesz tworzyć oryginalne key assety bez naruszania praw innych osób? A może martwisz się, by Twoja nowa gra nie została szybko sklonowana przez konkurencję?
Dobrze trafiłeś, bo ta książka pomoże Ci poszerzyć wiedzę prawną i biznesową w obszarach związanych z prawem gamedevu. Na konkretnych przykładach ze świata gier, w formule pytań i odpowiedzi, dowiesz się, jakie kroki podjąć, aby się zabezpieczyć, oraz jakich działań unikać, aby nie naruszać cudzych praw autorskich, znaków towarowych czy tajemnic przedsiębiorstwa. Dowiesz się też, jak negocjować umowy i jakie pytania zadać sobie na samym początku rozmów biznesowych, aby bardziej świadomie rozmawiać z potencjalnymi inwestorami i wspólnikami.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2024-12-23
Kategoria: Prawo
ISBN:
Liczba stron: 246