Powrót centrali Literatura nowej rzeczywistości

Ocena: 6 (1 głosów)
Czy jesteśmy skazani na mass kulturę? Skąd wzięła się niechęć do innowacji i różnorodności w literaturze? Jakie miejsce we współczesnych hierarchiach społecznych zajmuje sztuka?

Informacje dodatkowe o Powrót centrali Literatura nowej rzeczywistości:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Data wydania: b.d
Kategoria: Psychologia
ISBN: 9788308039700
Liczba stron: 210

więcej

Kup książkę Powrót centrali Literatura nowej rzeczywistości

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Powrót centrali Literatura nowej rzeczywistości - opinie o książce

Avatar użytkownika - sw3112
sw3112
Przeczytane:2015-02-03, Ocena: 6, Przeczytałam,
Doskonały badacz.Wie, co pisze, wie, co mówi. Niezapomniana rozmowa z Masłowską na znanym:) literackim festiwalu w Krakowie. Tylko erudycja i poczucie humoru p. Przemysłąwa obroniły to "wydarzenie". Przekaz jasny, spójny, indywidualny. Niewielu jest takich krytyków i teoretyków literatury
Link do opinii
Inne książki autora
Efekt bierności. Literatura w czasie normalnym
Czapliński Przemysław0
Okładka ksiązki - Efekt bierności. Literatura w czasie normalnym

Autor zastanawia się, jaka jest polska literatura współczesna - dobra, beznadziejna czy nijaka? Może lepiej zapytać nie o to, jaka jest, ale `co z nami robi`, czego od nas wymaga?...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy