Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny

Ocena: 0 (0 głosów)
Należy jednak pamiętać, że zbudowanie pożądanego wizerunku jest działaniem długofalowym, wymagającym konsekwentnego wdrażania kluczowych wartości stanowiących filar kultury organizacyjnej firmy. Natomiast pogorszenie image\\\'u może nastąpić gwałtownie, pociągając za sobą niejednokrotnie trudne do przewidzenia skutki. Dlatego jednym z głównych obszarów polityki wizerunkowej firmy powinno być stałe interaktywne komunikowanie się z uczestnikami środowiska wewnętrznego firmy oraz jej otoczenia, cze

Informacje dodatkowe o Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-7285-377-6
Liczba stron: 208

więcej

Kup książkę Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny - opinie o książce

Inne książki autora
Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych
Agnieszka Izabela Baruk0
Okładka ksiązki - Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych

Publikacja jest efektem badań przeprowadzonych przez pracowników Zakładu Marketingu Produktów Żywnościowych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. W książce...

Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach
Agnieszka Izabela Baruk0
Okładka ksiązki - Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach

Przełom XX i XXI wieku zapoczątkował okres nasilonego podkreślania konieczności podmiotowego i zindywidualizowanego podejścia do każdego pracownika jako...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy