Polska Niemcy 1945-2007 Od konfrontacji do współpracy i partnerstwa w Europie

Ocena: 0 (0 głosów)
W ostatniej z cyklu publikacji Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych na temat stosunków polsko-niemieckich autorzy zajęli się analizą aktualnego stanu tych stosunków pod kątem z jednej strony trudnej przeszłości, z drugiej ? sukcesów w procesie porozumienia i pojednania, które zostało oparte na trwałych podstawach prawnomiędzynarodowych. Spis treściCzęść I - Studia Adam Daniel RotfeldNiemcy?Polska?Rosja (Refleksje o przeszłości, współczesności i przyszłości) (s. 19)Wprowadzenie 1. Geneza sprawy niemieckiej 2. Okres odprężenia 3. Kontekst europejski 4. Transformacja 5. Zmiana postaw politycznych 6. Między Rosją a Niemcami 7. Perspektywy Uwagi końcowe

Informacje dodatkowe o Polska Niemcy 1945-2007 Od konfrontacji do współpracy i partnerstwa w Europie:

Wydawnictwo: PISM
Data wydania: b.d
Kategoria: Polityka
ISBN: 9788389607249
Liczba stron: 396

więcej

Kup książkę Polska Niemcy 1945-2007 Od konfrontacji do współpracy i partnerstwa w Europie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Polska Niemcy 1945-2007 Od konfrontacji do współpracy i partnerstwa w Europie - opinie o książce

Inne książki autora
Transfer. Obywatelstwo. Majątek
Witold M. Góralski (red.)0
Okładka ksiązki - Transfer. Obywatelstwo. Majątek

Książka Transfer – Obywatelstwo – Majątek. Trudne problemy stosunków polsko-niemieckich. Studia i dokumenty stanowi kolejny, po dwutomowej publikacji Problem...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy