Planning for Power Advertising

Ocena: 0 (0 głosów)
The Art of Advertising Planning is a sound and comprehensive introduction to advertising planning and branding. It discusses key issues and market realities, many of which are ignored and neglected in developing markets. The structure of this book follows a stepwise process, which starts from the beginning of the advertising planning process to the end product, which is the creative brief. Each chapter discusses a conceptual principle, which is illustrated by relevant examples. Some key issues discussed in this book are: Planning for communication in a context; Segmentation: Studying and understanding the dimensions, demographics, and psychographics of the target group; Differentiators and Motivators: Discovering what can change the consumers' mind; Managing a brand over time: Looking at the entire life-cycle of a brand; Each chapter ends with an 'Action Point', which helps the reader to apply the principles discussed through an exercise.

Informacje dodatkowe o Planning for Power Advertising:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7619-3354-0
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Planning for Power Advertising

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Planning for Power Advertising - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy