Photoshop 5 f/x. Filtry

Ocena: 0 (0 głosów)
Nawet jeżeli nie uważałeś się nigdy za artystę (w tradycyjnym tego słowa znaczeniu), możesz stanąć przed zadaniem zaprojektowania czegoś efektownego: broszurki, reklamy albo strony WWW. Jeśli masz do dyspozycji Photoshopa i tę książkę, nie masz się czego bać. Znajdziesz tu wszystko: od tworzenia przestrzennych napisów, wprowadzania fazowanych krawędzi i symulowania cieni, aż po animowane przyciski i powtarzalne desenie dla Sieci. Jak przekształcić banalny obrazek w interesującą, nieszablonową grafikę? Jak zrobić logo o chromowanej powierzchni, jak animować powiewający sztandar z nazwą Twojej firmy, jak na koniec z okropnej fotografii uzyskać miły dla oka obrazek, tuszując zarówno niedoskonałości samego zdjęcia, jak i niedostatki urody przedstawionych osób? Ta książka pozwoli Ci tego dokonać łatwo i szybko, dzięki wykorzystaniu nieprawdopodobnych możliwości, jakie tkwią w filtrach programu Photoshop. Możliwości te są często przeoczane. Ta książka pozwoli Ci je wykorzystać.

Informacje dodatkowe o Photoshop 5 f/x. Filtry:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1999-07-20
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8371970773
Liczba stron: 400

więcej

Kup książkę Photoshop 5 f/x. Filtry

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Photoshop 5 f/x. Filtry - opinie o książce

Inne książki autora
Photoshop 5 dla każdego
T. Michael Clark0
Okładka ksiązki - Photoshop 5 dla każdego

Układ książki Photoshop 5 dla każdego pozwala w bardzo krótkim czasie opanować wszystko, co potrzebne, by sprawnie i bezproblemowo posługiwać się Photoshopem...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy