Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz

Ocena: 0 (0 głosów)
Jak działa technika błyskawicznej perswazji? Jak wygląda mapa procesu perswazji? Jak przedostać się przez mur okalający decydentów? Sztuka skutecznej perswazji to jedna z najcenniejszych umiejętności pomagających spełniać marzenia. Musisz sprawić, aby ludzie, do których się zwracasz, sami przekonali się do Twoich racji. Właśnie to odróżnia prawdziwą perswazję od manipulacji. Ta pierwsza opiera się na szczerości i powoduje, że efekt Twoich starań zostaje w umysłach rozmówców na dłużej. To otwarta gra, w której wszyscy uczestnicy zmierzają do wspólnego celu. Autor książki "Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz" świadomie i wyraźnie oddziela perswazję od manipulacji. Opierając się na wielu przykładach, dowodzi, że perswazja ma ogromne znaczenie nie tylko podczas prowadzenia interesów, ale także w życiu codziennym. Krok po kroku przedstawia sposoby wpływania na ludzi w kontaktach osobistych oraz motywowania ich za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi komunikacji, takich jak strony internetowe, blogi, telekonferencje, a nawet technologia Podcastingu (forma dźwiękowej publikacji internetowej). To cenna wiedza dla handlowców, copywriterów, specjalistów od reklamy i negocjatorów. Poznaj siedemnaście najbardziej efektywnych taktyk perswazyjnych. Odkryj sześć głównych zasad skutecznej perswazji. Dowiedz się, dlaczego manipulacja jest zła i nigdy nie działa na dłuższą metę. Przejrzyj specjalny zestaw narzędzi perswazyjnych i naucz się z nich korzystać.

Informacje dodatkowe o Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0331-X
Liczba stron: 248

więcej

Kup książkę Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz - opinie o książce

Inne książki autora
Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi
Dave Lakhani0
Okładka ksiązki - Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi

Czy wiesz, że perswazja jest podstawą: reklamy marketingu przemysłu filmowego public relations propagandy negocjacji miłości religii? Dave...

Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
Dave Lakhani0
Okładka ksiązki - Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną

Zyski z kryzysu Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy,...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy