Optyka myśliwska i sportowa

Ocena: 0 (0 głosów)

Bez optyki praktycznie nie ma polowania. Lornetka stanowi też wręcz obowiązkowe wyposażenie ornitologa. Celownikami optycznymi posługują się snajperzy i strzelcy długodystansowi. Polski rynek jest zasypany optyką wszystkich typów, we wszystkich możliwych klasach jakościowych. Mamy dostęp do lunet czy lornetek wręcz doskonałych, ale i niespełniających wymagań, których jedyną zaletą jest bardzo niska cena. Jak się poruszać w tym gąszczu produktów? Jak nie popełniać błędów przy zakupie? Książkę należy traktować wyłącznie jako poradnik, ułatwiający wybór sprzętu. Nie jest to w żadnym razie podręcznik optyki. Nie ma tu technicznego słownictwa. Całość pomyślna jest tak, by trafić do myśliwego i strzelca, którzy dopiero zaczynają przygodę z bronią.

Informacje dodatkowe o Optyka myśliwska i sportowa:

Wydawnictwo: Bellona
Data wydania: 2014-04-24
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788311130654
Liczba stron: 300

więcej

Kup książkę Optyka myśliwska i sportowa

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Optyka myśliwska i sportowa - opinie o książce

Inne książki autora
Broń myśliwska. Poradnik
Marek Czerwiński0
Okładka ksiązki - Broń myśliwska. Poradnik

Kolejna książka Marka Czerwińskiego poświęcona broni, amunicji i optyce myśliwskiej. Autor zawarł w niej zarówno porady ułatwiające wybór kalibru, typu...

Daleki strzał
Marek Czerwiński0
Okładka ksiązki - Daleki strzał

Książka prezentuje wiedzę, którą powinien opanować każdy, kto zamierza strzelać na nieco większych dystansach. Idealna lektura dla myśliwych, którzy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy