Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu? Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat.
Informacje dodatkowe o Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe:
Wydawnictwo: Wydawnictwa Naukowo-Techniczne
Data wydania: b.d
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN:
978-83-204-3076-9
Liczba stron: 384
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,