Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe

Ocena: 0 (0 głosów)
Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu? Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat.

Informacje dodatkowe o Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe:

Wydawnictwo: Wydawnictwa Naukowo-Techniczne
Data wydania: b.d
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-83-204-3076-9
Liczba stron: 384

więcej

Kup książkę Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe - opinie o książce

Inne książki autora
Helikopter
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Helikopter

Kolorowa, ilustrowana książeczka dla dzieci. Dzięki niej mały czytelnik pozna krótką historyjkę o helikopterze....

Zmysły
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Zmysły

Książka edukacyjna , w której musi dziecko skojarzyć przedstawione na rysunkach przedmioty i zwierzęta, z konkretnymi zmysłami ludzkimi, które muszą być...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy