Okładka książki - Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe

Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe


Ocena: 0 (0 głosów)
Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu? Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat.

Informacje dodatkowe o Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe:

Wydawnictwo: Wydawnictwa Naukowo-Techniczne
Data wydania: b.d
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-83-204-3076-9
Liczba stron: 384

więcej

Kup książkę Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe - opinie o książce

Inne książki autora
Biologia. Matura 2006
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Biologia. Matura 2006

Książka zawiera oryginalny zestaw maturalny z maja 2005, obowiązujący w całej Polsce, oraz zestawy matur próbnych z lat 2004 - 2005 przeprowadzonych przez:...

Przebieranki Spectra/Rochelle
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Przebieranki Spectra/Rochelle

Poznaj najnowszą zastraszystą modę  obowiązującą w straszyceum! Straszyciółki prezentują swoje ulubione stroje - pomóż im skompletować...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy