Opętanie. Próba psychopatologicznego ujęcia problemu

Ocena: 0 (0 głosów)
Upowszechnienie tego dzieła i możliwość poznania jego treści przez środowisko psychiatrów przyniesie niewątpliwą korzyść, przypominając o znaczeniu kulturowych uwarunkowań i implikacji psychiatrii, które, niestety, są coraz powszechniej bagatelizowane i coraz rzadziej stanowią przedmiot refleksji teoretycznej i motyw uwzględniany w postępowaniu diagnostycznym i terapeutycznym.(Z recenzji prof. Jacka Wciórki) Już samo ujęcie problemu - z perspektywy psychopatologii i z perspektywy kultury jest intrygujące. Czytelnik nie zawiedzie się, oba spojrzenia przynoszą wiele ciekawych i znaczących informacji. Znajdzie jednak znacznie więcej niż może się spodziewać. Rozważania autora sprawiają, że czytelnik przestaje się czuć wygodnie z dotychczasowym uporządkowaniem poglądów i jest niemal zmuszony do przemyślenia wszystkiego na nowo. (Z przedmowy prof. Jacka Bomby)

Informacje dodatkowe o Opętanie. Próba psychopatologicznego ujęcia problemu :

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 83-233-1385-7
Liczba stron: 128

więcej

Kup książkę Opętanie. Próba psychopatologicznego ujęcia problemu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Opętanie. Próba psychopatologicznego ujęcia problemu - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Szpital św. Judy
M.M. Perr
Szpital św. Judy
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Krypta trzech mistrzów
Marcin Przewoźniak
Krypta trzech mistrzów
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy