Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Jesteś sprzedawcą, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jako przedstawiciel handlowy chciałbyś zwiększyć swoje kompetencja, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka. Jej autor - niekwestionowany autorytet z dziedziny doradztwa biznesowego - wyjaśnia, jak świadomie budować rozmowę z klientem. Podaje również gotowe scenariusze rozmów telefonicznych dzięki czemu niewiele rzeczy będzie mogło Cię zaskoczyć. Dowiesz się, jak poradzić sobie z ,,trudnym" klientem i w jaki sposób jego obiekcje możesz przekuć w swoje atuty. Wojciech Chmielewski prezentuje również sprawdzone metody perswazji, którym nikt się nie oprze. Czas odnieść sukces!
Wydawnictwo: Bezdroża
Data wydania: 2013-07-17
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 169
Wojciech Chmielewski - psycholog, doświadczony trener biznesowy i manager. Od dziesięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, dzięki którym już setki...
Chcę przeczytać,