Odczytać umysł. Jak od dziecka uczymy się czytać w umysłach innych i rozumieć ludzi?

Ocena: 0 (0 głosów)

Skąd wiemy, co czują inni ludzie, jakie są ich nadzieje, obawy, pragnienia, myśli i plany? Profesor Henry M. Wellman pokazuje, że wszyscy potrafimy czytać w umysłach innych osób. Co więcej, uczymy się tej niezwykłej sztuki niemal od narodzin!

Henry M. Wellman, psycholog i badacz rozwoju dziecka, w swojej błyskotliwej książce przybliża czytelnikom teorię umysłu, która potrafi wyjaśnić m.in.:

- jak rozwijamy nasze umiejętności życia w społeczeństwie,

- dlaczego niektórzy z nas zostają ateistami, a inni są religijni,

- jak to się dzieje, że jedni kochają horrory, a drudzy ich nie znoszą,

- oraz do czego przyda nam się ta wiedza, kiedy to roboty będą nas uczyć, leczyć i się nami opiekować.

Jeśli chcemy odnaleźć porządek i przewidywalność w z pozoru chaotycznych ludzkich interakcjach, a przede wszystkim lepiej zrozumieć siebie i innych - ta książka nam w tym pomoże.

Informacje dodatkowe o Odczytać umysł. Jak od dziecka uczymy się czytać w umysłach innych i rozumieć ludzi?:

Wydawnictwo: Mamania
Data wydania: 2021-10-06
Kategoria: Psychologia
ISBN: 9788366997196
Liczba stron: 240
Tytuł oryginału: Reading Minds. Reading Minds. How Childhood Teaches Us to Understand People

Tagi: ja' świadomości tożsamości i osobowości bóg

więcej

Kup książkę Odczytać umysł. Jak od dziecka uczymy się czytać w umysłach innych i rozumieć ludzi?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Odczytać umysł. Jak od dziecka uczymy się czytać w umysłach innych i rozumieć ludzi? - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy