Niniejsza książka jest źródłem, które krok po kroku odkrywa tajemnice dotyczące obsługi klientów i dostarcza informacji na temat tego, jak świadczyć (oraz otrzymywać) obsługę najlepszą z możliwych. Wypełniona radami ekspertów, technikami i sugestiami, jak również przykładami wziętymi z życia, książka "Obsługa klienta dla Opornych" może być twoim podręcznikiem podpowiadającym, jak obsłużyć klienta, aby był zadowolony.
Czytając tę książkę odkryjesz, jak:
- zrozumieć potrzeby swoich klientów stosując badania, kwestionariusze oraz grupy zogniskowane,
- ocenić zaangażowanie swojej firmy w obsługę klienta oraz jak poprawić stopień tego zaangażowania,
- przygotować programy szkoleniowe dla pracowników w celu doskonalenia obsługi klientów,
- efektywnie radzić sobie ze zdenerwowanymi klientami i trudnymi sytuacjami,
- poprawić umiejętność komunikacji stosując porady w zakresie języka ciała, tonu głosu i etykiety telefonicznej,
- radzić sobie z konfliktami wśród współpracowników,
- panować nad stresem.
Informacje dodatkowe o Obsługa klienta dla Opornych:
Wydawnictwo: RM
Data wydania: 1999 (data przybliżona)
Kategoria: Poradniki
ISBN:
83-7243-025-X
Liczba stron: 296
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Przeczytane:2014-02-15, Ocena: 5, Przeczytałam,