Oblicza polskich mediów po 1989 roku

Ocena: 0 (0 głosów)
Teksty składajšce się na publikację napisane sš ciekawie, warte podkre?lenia jest również to, że wszystkie oparte sš na rzetelnych ?ródłach. Zaletę ksišżki stanowi to, że ukazuje, jak budował się współczesny polski system medialny, jakie zmiany dokonały się w poszczególnych segmentach rynku mediów, a także to, że sygnalizuje obecne tendencje i kierunki rozwojowe. Niewštpliwie ta aktualno?ć i wieloaspektowo?ć, a także wysoki poziom naukowy tekstów sš największymi walorami publikacji. Ksišżka adresowana jest do osób zajmujšcych się w teorii i praktyce szeroko rozumianš komunikacjš społecznš, a także stanie się ona cennš pomocš dla studentów dzienniarstwa, politologii, socjologii i kierunków pokrewnych.

Informacje dodatkowe o Oblicza polskich mediów po 1989 roku:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Data wydania: b.d
Kategoria: Psychologia
ISBN: 9788322727904
Liczba stron: 244

więcej

Kup książkę Oblicza polskich mediów po 1989 roku

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Oblicza polskich mediów po 1989 roku - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy