O języku propagadny i polityki

Ocena: 0 (0 głosów)
Zbiorowe wydanie dwóch tekstów Jerzego Bralczyka O języku polskiej propagandy politycznej lat siedemdziesiątych oraz O języku polskiej polityki lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiatych. Autor ukazuje w swojej książce właściwy sferze politycznej odrębny sposób porozumiewania się. Mimo tego, że rozważania dotyczą cech partyjno-państwowego języka propagandy praz zwyczajów językowych polskiej polityki lat dziewięćdziesiątych, moga być nie tylko świadectwem historii, ale także ukazywać aktualne do dziś mechanizmy społecznej komunikacji.

Informacje dodatkowe o O języku propagadny i polityki :

Wydawnictwo: Trio
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 978-83-7436-141-5
Liczba stron: 350

więcej

Kup książkę O języku propagadny i polityki

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

O języku propagadny i polityki - opinie o książce

Inne książki autora
Zwierzyniec
Jerzy Bralczyk0
Okładka ksiązki - Zwierzyniec

O tym, że profesor Jerzy Bralczyk jest specjalistą od słów, wszyscy dobrze wiemy, ale fakt, że ma też wiele do powiedzenia na temat zwierząt,...

Jeść!!!
Jerzy Bralczyk0
Okładka ksiązki - Jeść!!!

W pięknie ilustrowanym leksykonie znany i lubiany językoznawca, profesor Jerzy Bralczyk, omówił sto osiemdziesiąt ,,smacznych słów". Są to w większości...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy