Nowy herbarz Polski

Ocena: 0 (0 głosów)

„Nowy herbarz polski” przygotowany przez Tadeusza Gajla obejmuje wykaz wszystkich nazwisk rodów szlacheckich Rzeczpospolitej Obojga Narodów, które zostały znalezione w wydawnictwach historycznych i genealogicznych oraz archiwach, dokumentach rodowych, spisach i innych dowodach materialnych. Wyliczono tu także rody, których herby nie są znane bądź też znana jest jedynie ich nazwa, ale brak wiedzy o ich wyglądzie. Publikacja zawiera herby zamieszczone na tablicach herbowych w kolejności alfabetycznej i z podstawowymi informacjami.
Elektronicznym uzupełnieniem tej publikacji jest stworzona przez autora wraz z Lechem Milewskim wyszukiwarka herbów, pozwalająca wyszukiwać herby po elementach składowych, nazwiskach i nazwach.

Informacje dodatkowe o Nowy herbarz Polski:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: 2016-07-15
Kategoria: Historyczne
ISBN: 9788365387059
Liczba stron: 648
Tytuł oryginału: Nowy herbarz Polski
Język oryginału: polski

Tagi: herbarz herby szlachty polskiej

więcej

Kup książkę Nowy herbarz Polski

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Herbarz Polski
Tadeusz Gajl0
Okładka ksiązki - Herbarz Polski

Czy wiesz że ... co dziesiąty Polak jest szlachcicem!?Być może nasi przodkowie odegrali w polskiej historii rolę ważniejszą niż myślimy? Może przed laty...

Herby szlachty Polski
Tadeusz Gajl0
Okładka ksiązki - Herby szlachty Polski

- Wszystkie herby szlachty polskiej i polskiego pochodzenia dostępne w polskich i zagranicznych herbarzach, przebadanych archiwach i rozpoznanych zabytkach ...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy