Niematerialna wartość firmy

Ocena: 0 (0 głosów)
Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy szacują, że źródłem 1/3 wartości firmy są nieuchwytne i trudne do zmierzenia elementy, jak efektywność komunikacji, styl przywództwa czy kapitał intelektualny. Identyfikują 12 takich istotnych czynników o charakterze niematerialnym. Udowadniają, że inwestowanie w te wybrane dziedziny przynosi widoczne korzyści, a ich zaniedbywanie odbija się wyraźnie, choć pośrednio, na wynikach finansowych firmy. Dowodzą, że zarówno osiągnięcie, jak i utrzymanie przewagi konkurencyjnej zależy w dużej mierze od efektywnego zarządzania tymi niematerialnymi aktywami. Prezentują metody kierowania firmą w taki sposób, by rozwijać i zwiększać ich wartość.Adresaci: dyrektorzy zarządzający, menedżerowie.

Informacje dodatkowe o Niematerialna wartość firmy:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-89355-37-X
Liczba stron: 211

więcej

Kup książkę Niematerialna wartość firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Niematerialna wartość firmy - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy