Niematerialna wartość firmy

Ocena: 0 (0 głosów)
Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy szacują, że źródłem 1/3 wartości firmy są nieuchwytne i trudne do zmierzenia elementy, jak efektywność komunikacji, styl przywództwa czy kapitał intelektualny. Identyfikują 12 takich istotnych czynników o charakterze niematerialnym. Udowadniają, że inwestowanie w te wybrane dziedziny przynosi widoczne korzyści, a ich zaniedbywanie odbija się wyraźnie, choć pośrednio, na wynikach finansowych firmy. Dowodzą, że zarówno osiągnięcie, jak i utrzymanie przewagi konkurencyjnej zależy w dużej mierze od efektywnego zarządzania tymi niematerialnymi aktywami. Prezentują metody kierowania firmą w taki sposób, by rozwijać i zwiększać ich wartość.Adresaci: dyrektorzy zarządzający, menedżerowie.

Informacje dodatkowe o Niematerialna wartość firmy:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-89355-37-X
Liczba stron: 211

więcej

Kup książkę Niematerialna wartość firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Niematerialna wartość firmy - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy