Nie musimy się lubić. Musimy się kochać. 50 rozmów, które warto przeprowadzić z dziećmi

Ocena: 0 (0 głosów)

Co to znaczy rozmawiać? – Czy rozmawiać znaczy mówić? A może mówić i słuchać? Rozmowa w tej książce oznacza daleko więcej. Rodzaj wyjątkowej przestrzeni między bliskimi, która pozwola spotykać się i oddalać. Rozmowy, których zarys proponujemy to rodzaj kapitału, który dzieci mogą wynieść z domu rodzinnego. Kapitału bardziej solidnego od nieruchomości.

 

To książka o tym, co łączy ludzi. O rozmowie. W najgorszych momentach to właśnie rozmowy popychają nas do działania, koją, upewniają. Ale przede wszystkim zbliżają. Różnimy się, ale budujemy razem wspólny świat. Ta książka pomaga nam rozmawiać o tym wszystkim, co jest esencją naszego życia. Pomaga się spotkać w zrozumieniu drugiego człowieka. A gdzie rozmowa jest bardziej potrzebna niż w rodzinie?

 

W środku m.in. rozmowy o:

 

Życiu

Rodzinie

Dobru

Sensie życia

Wolności

Wstydzie

i 44 innych tematach…

Informacje dodatkowe o Nie musimy się lubić. Musimy się kochać. 50 rozmów, które warto przeprowadzić z dziećmi:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2023 (data przybliżona)
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788367874137
Liczba stron: 272
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Nie musimy się lubić. Musimy się kochać. 50 rozmów, które warto przeprowadzić z dziećmi

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy