Nibylandia. Tu żyją potwory!

Ocena: 5.5 (2 głosów)

Czy uda Ci się uciec z tajemniczej wyspy?

15 kwietnia 1912 roku RMS Titanic zatonął po zderzeniu z górą lodową. Wśród osób, które przeżyły, znajduje się Wendy Darling i jej pies. Oddzielona od reszty rodziny łódź ratunkowa dziewczyny zostaje wyrzucona na brzeg tajemniczej wyspy – miejsca zagubionego w czasie – zamieszkanego przez dziwne stworzenia, zapomniane plemię i chłopca, który nigdy nie chciał dorosnąć.

W grze książkowej Nibylandia. Tu żyją potwory! to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi potworami podjąć walkę. Możesz grać jako ocalała z katastrofy statku Wendy Darling, mechaniczny mściciel Piotruś Pan, nieustraszona łowczyni Tygrysia Lilia lub bezlitosny pirat, kapitan Hak. Pamiętaj: to, czy odniesiesz sukces w tej rozgrywce, czy też spotka cię okrutny koniec, zależeć będzie wyłącznie od TWOICH wyborów.

Informacje dodatkowe o Nibylandia. Tu żyją potwory!:

Wydawnictwo: Muduko
Data wydania: 2023 (data przybliżona)
Kategoria: Dla młodzieży
Kategoria wiekowa: 9-12 lat
ISBN: 9788396392527
Liczba stron: 528
Tłumaczenie: Agnieszka Hałas

więcej

Kup książkę Nibylandia. Tu żyją potwory!

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Nibylandia. Tu żyją potwory! - opinie o książce

Piotruś Pan to historia znana i lubiana zarówno przez dzieci, jak i dorosłych, niestety tamta opowieść skończyła się dość szybko, a okazuje się, że jest jeszcze wiele do odkrycia.
Nibylandia. Tu żyją potwory, to gra książkowa, na samym początku wybieramy postać i potem musimy postępować według instrukcji, ale mamy realny wpływ na fabułę, ponieważ to my wybieramy, co ma się wydarzyć dalej. Każda historia jest inna, w zależności od tego, jakim jesteśmy bohaterem i jakie paragrafy będziemy wybierać, także, nawet jeżeli ponownie zagramy daną postacią, a będziemy wybierać inne paragrafy, przeżyjemy nową przygodę. Tym razem postaram się przybliżyć wam opis postaci, żebyście mogli zobaczyć, że wybór bohatera, którym będziemy, jest bardzo ważny.

Wendy Darling
Dziewczyna, która ocalała z katastrofy statku "Titanic", tutaj musimy uważać, ponieważ, kiedy trafimy na ikonę tonącego statku, musimy uciekać. Posiada cztery specjalne zdolności, brak wyposażenia, a w walce pomaga jej pies Nana.

Piotruś Pan
Chłopiec, który nigdy nie dorósł, a tak naprawdę maszyna, ponieważ genialny wynalazca, który był jego tatą, odbudował jego ciało ze szczątków jachtu. Kiedy trafimy na ikonę zegara, musimy uciekać. Posiada trzy specjalne zdolności, cztery elementy wyposażenia, a jego towarzyszką jest Blaszany Dzwoneczek.

Tygrysia Lilia
Jest to córka wodza z plemienia Akkala, czyli Wielkiej Pantery, formalnie jest księżniczką, ale pragnie być wojowniczką. Kiedy trafimy na ikonę tygrysa, do tego numeru dodajemy sobie 10 i idziemy do nowego paragrafu. Posiada ona cztery specjalne zdolności, cztery elementy wyposażenia, a jej towarzyszem jest tygrys szablozębny, Kieł, który pomaga jej w walce.

Kapitan Jakub Hak
Słynny, bezlitosny pirat, którego boją się wszyscy towarzysze podróży, nie jeden już wylądował za burtą. Kiedy trafimy na ikonę haka, szybko do tego numeru dodajemy 20 i uciekamy do nowego paragrafu. Posiada on trzy specjalne zdolności, trzy elementy wyposażenia, a jego towarzyszami jest cała załoga, ale najwierniejszy jest pokraczny, ale przebiegły bosman Plama.

Link do opinii

Nibylandia. Tu żyją potwory!
Z pewnością większość z Was zna ,,Przygody Piotrusia Pana" Jamesa Matthew Barriego, opowieści o chłopcu, który nie chciał dorosnąć... I była tam Wendy i inni chłopcy i kraina Nibylandia. Ale ta Nibylandia, która opisana została w grze książkowej ,,Nibylandia. Tu żyją potwory!" jest całkiem inna. Uwierzcie mi - kapitan Hak z książki Barriego pozostanie w Waszych wspomnieniach dziecinną igraszką.
Jak w każdej paragrafówce, to Ty decydujesz, którą ścieżkę wybrać i jaką droga przyjdzie podążać bohaterom; jaki los im będzie pisany. To Ty masz wpływ na zakończenie historii. Ale spokojnie! To nie koniec! Przecież zawsze można zacząć czytać i grać kolejny raz i wybierając inną ścieżkę i inne paragrafy zmienić tok zdarzeń.
Autorem gry jest Jonathan Green, a oprawą graficzną zajął się z powodzeniem Kev Crossley. Grafiki wspaniale współgrają z tekstem, przy okazji ciesząc oczy i pomagając wyobraźni.
Atutem gry jest to, że możesz wcielić jedną z pięciu postaci. Decyzja należy do Ciebie!

Link do opinii
Inne książki autora
Koszmar Alicji w Krainie Czarów
Jonathan Green0
Okładka ksiązki - Koszmar Alicji w Krainie Czarów

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co by było, gdybyś to TY decydował o losach Alicji z Krainy Czarów? Czy miałbyś na tyle odwagi, aby napisać własny scenariusz...

Gra książkowa. Dracula. Klątwa Wampira
Jonathan Green0
Okładka ksiązki - Gra książkowa. Dracula. Klątwa Wampira

W przepełnionej grozą Transylwanii czai się zło, któremu musisz stawić czoło... Wyrusz na niebezpieczną misję i wciel się w jednego z trojga Nieustraszonych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Szpital św. Judy
M.M. Perr
Szpital św. Judy
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Krypta trzech mistrzów
Marcin Przewoźniak
Krypta trzech mistrzów
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy