Po trzech latach od premiery rewolucyjnej wersji Office 2007 firma Microsoft udostępniła kolejną ulepszoną edycję pakietu, czyli Microsoft Office 2010. Zachowano w niej koncepcję wstążki, wprowadzoną w poprzedniej odsłonie, oferując jednocześnie wiele usprawnień przyspieszających wykonywanie standardowych zadań, takich jak formatowanie tekstu w edytorze Word czy tworzenie zaawansowanych wykresów w arkuszach Excela. Użytkownicy biurowi z pewnością docenią też liczne funkcje umożliwiające pracę zespołową, które pozwalają kilku osobom bezpiecznie i wydajnie modyfikować ten sam dokument. Członkowie zespołów projektowych, studenci i uczniowie zachwycą się możliwościami programu OneNote, który wspomaga tworzenie czytelnych notatek.
Podręcznik "MS Office 2010 PL w biurze i nie tylko" stanowi wszechstronne wprowadzenie w świat najważniejszych programów wchodzących w skład najpopularniejszego pakietu biurowego. Dzięki tej książce szybko nauczysz się pisać dokumenty w edytorze Word oraz przeprowadzać obliczenia i tworzyć wykresy w arkuszach Excela. Przygotujesz efektowne prezentacje w programie PowerPoint oraz dowiesz się, jak skutecznie zarządzać notatkami przy użyciu aplikacji OneNote. Poznasz nowe możliwości Twojego programu pocztowego i odkryjesz tajniki efektywnego zarządzania swoim terminarzem za pomocą programu Outlook. Opisom funkcji każdego z narzędzi towarzyszą liczne ćwiczenia praktyczne, które pozwolą Ci natychmiast wypróbować i utrwalić zdobytą wiedzę.
Instalowanie pakietu Microsoft Office Edytowanie i formatowanie tekstu w Wordzie Umieszczanie w dokumentach tabel, grafik, spisów treści i innych elementów Korzystanie z edytora równań matematycznych Używanie narzędzia do korespondencji seryjnej Możliwości pracy zespołowej w programach pakietu Microsoft Office Przetwarzanie i analizowanie danych za pomocą arkuszy kalkulacyjnych programu Excel Tworzenie wykresów i przeprowadzanie symulacji w Excelu Opracowywanie prezentacji multimedialnych w programie PowerPoint Korzystanie z możliwości elektronicznego notatnika OneNote Używanie makr i aplikacji Visual Basic for Applications w Excelu Zabezpieczanie zawartości dokumentów pakietu Microsoft Office Praktyczne zastosowania programów Office...a Korzystanie z poczty elektronicznej w programie Outlook Zarządzanie zadaniami i używanie kalendarzy Outlooka
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2010-12-02
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 320
Zarządzaj projektami darmowymi narzędziami! Jak rozpocząć projekt? Jak skutecznie doprowadzić go do końca? Jakie narzędzia warto wykorzystać? Zarządzanie...
Podstawowe techniki zarządzania projektamiprzedstawione bez zbędnej teorii Cykl życia projektów informatycznych Zbieranie i realizacja wymagań użytkownika ...
Chcę przeczytać,