W pozycji tej w sposób ustruktualizowany pokazano, co należy przedsięwziąć w toku czynności związanych z określonymi badaniami pedagogicznymi, by sprawnie i skutecznie osiągnąć zamierzony cel. Posługiwanie się tym opracowaniem wymaga solidnych podstaw teoretycznych z zakresu metodologii badań pedagogicznych, logiki oraz statystyki.
Publikacja składa się z dwu części. W pierwszej części przedstawiono etapy i fazy cyklu działań niezbędnych w trakcie przygotowania i pisarskiego ujęcia pracy naukowej, w drugiej - zamieszczono program samokształcenia metodologicznego wraz z wybranymi wzornikami praktyczno-metodologicznymi.
Jego adresatami są głównie studenci stacjonarni i zaoczni oraz doktoranci wyższych uczelni przygotowujący prace magisterskie i doktorskie z pedagogiki.
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania: b.d
Kategoria: Pedagogika
ISBN:
Liczba stron: 34
W prezentowanej książce Czytelnik znajdzie teoretyczne podstawy kształcenia wyzwalającego, zwartą koncepcję takiego kształcenia, wyniki badań nad stanem...
Chcę przeczytać,