Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospo

Informacje dodatkowe o Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7644-047-7
Liczba stron: 283

więcej

Kup książkę Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Młodzi konsumenci w procesach transformacji rynkowej - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy