,,Mikromarka" to praktyczna, osadzona w realiach sektora MŚP instrukcja zarządzania komunikacją dla firm. Dzięki zawartym w niej poradom dowiesz się, jak stworzyć wpływową, estetyczną i dochodową markę. Książka pomoże przede wszystkim właścicielom i przedstawicielom niekorporacyjnych biznesów oraz osobom, które dopiero planują założenie działalności gospodarczej.
Z "Mikromarki" nauczysz się między innymi jak:
o wybrać wąską grupę docelową i dopasować do niej ofertę,
o stworzyć udaną strategię brandu,
o zbudować funkcjonalną komunikację wizualną,
o wybrać optymalne narzędzia komunikacji,
o rozumieć zwrot z inwestycji w marketing,
o zarządzać budżetem marketingowym,
o bez kompleksów spojrzeć na wizerunek swojej mikro, małej lub średniej firmy.
Autorką publikacji jest dr Magdalena Gajek - konsultantka PR, właścicielka agencji Blend PR, wykładowca akademicki i praktyk z ponad 10-letnim stażem w obsłudze mikro, małych i średnich firm. Zajmuje się przede wszystkim mikromarkami oraz markami premium.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2022-12-05
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 224
Język oryginału: polski