Przyjazne źródło informacji na temat pakietu Microsoft Office 2010!
Jakie narzędzia zawiera pakiet Microsoft Office 2010?
Jak mogą one ułatwić codzienną pracę?
Jak przygotować profesjonalne publikacje?
Microsoft Office to zestaw narzędzi niezastąpionych w każdym biurze. Chociaż trudno w to uwierzyć, jest obecny na rynku od ponad 20 lat! Każdy z elementów tego idealnie skomponowanego zestawu stanowi osobne narzędzie przeznaczone do rozwiązania ściśle określonych problemów. Wspólnie stanowią pakiet skrojony na miarę, dzięki któremu Twoja praca stanie się łatwiejsza, a sukces bliższy!
Dzięki tej książce błyskawicznie poznasz techniki pracy w środowisku Microsoft Office. Odkryjesz jego elementy składowe oraz ich przeznaczenie. Najpierw zapoznasz się z nowościami w wersji 2010, najnowszej dostępnej na rynku. Nauczysz się pracować z elementami graficznymi, zarządzać nimi oraz je edytować. Kolejne strony zawierają najważniejsze informacje na temat pracy z programem Microsoft Word. Poznasz najlepsze praktyki związane z formatowaniem tekstu, tworzeniem spisów treści, list punktowanych oraz wszystkich innych kwestii powiązanych z codzienną pracą z Wordem 2010. Kolejny rozdział przynosi opis zadań realizowanych przez arkusz kalkulacyjny. Wśród najważniejszych informacji należy wymienić te związane z formatowaniem komórek i danych, wykonywaniem obliczeń oraz tworzeniem formuł. Następne omawiane narzędzie to PowerPoint. Idealne środowisko do tworzenia efektownych prezentacji, które sprawdza się na każdym pokazie. Nauczysz się tworzyć szablony, efekty przejścia oraz opisy dla prowadzącego. Książka ta stanowi zbiór najważniejszych informacji na temat każdego programu z pakietu Microsoft Office. Będzie przydatna dla użytkowników o różnym stopniu zaawansowania, którzy pracują z aplikacjami producenta z Redmond!
Word 2010:
tworzenie dokumentów i ich formatowanie,
automatyczne przygotowanie spisów treści, ilustracji i indeksów,
korespondencja seryjna.
Excel 2010:
korzystanie z tabel przestawnych,
przygotowywanie wykresów,
obliczenia w arkuszu: formuły, funkcje.
PowerPoint 2010:
projektowanie slajdów,
przygotowanie notatek prelegenta,
uruchamianie prezentacji.
Outlook 2010:
tworzenie wiadomości oraz jej wysyłanie,
podpisywanie wiadomości,
konfiguracja kont pocztowych.
Publisher 2010:
projektowanie układu strony,
wstawianie zdjęć,
przygotowanie do publikacji.
OneNote 2010:
organizowanie i udostępnianie informacji,
nagrywanie notek dźwiękowych,
wykorzystanie pisma odręcznego.
Access 2010:
tworzenie bazy danych,
projektowanie formularzy,
eksport danych.
Zobacz, jak łatwo wykorzystać potencjał pakietu Microsoft Office 2010!
Informacje dodatkowe o Microsoft Office 2010 PL. Praktyczne podejście:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2011-05-24
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
978-83-246-2933-6,
Liczba stron: 448
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,