Wieloletnie doświadczenie autora we wdrażaniu programu w polskich biurach konstrukcyjnych pracujących nad różnymi tematami z dziedziny szeroko pojętego projektowania mechanicznego, pozwoliło opracować podręcznik zawierający obszerny zbiór prostych ćwiczeń.
Ponieważ program Mechanical Desktop posiada ogromną liczbę poleceń i opcji, książka została tak zbudowana, aby wpierw zapoznać użytkownika programu z podstawowymi poleceniami i opcjami, a następnie wprowadzić go łagodnie w bardziej zaawansowane funkcje.
Lektura książki pomoże czytelnikowi zgłębić: poszczególne polecenia modelowania bryłowego i powierzchniowego; metodykę przygotowania i obsługi całego projektu. Adresatem niniejszej książki są konstruktorzy używający w swojej codziennej pracy zawodowej program Mechanical Desktop 4 -- zarówno w polskiej, jak i w angielskiej wersji językowej. Podręcznik może być także wykorzystywany przez użytkowników wersji 5.0, gdyż nowa wersja programu nie odbiega w sposób zasadniczy od wersji 4.0, a nowości wprowadzone w wersji 5.0 są zaprezentowane w ostatnim rozdziale podręcznika. Książka jest przeznaczona dla początkujących i średnio zaawansowanych użytkowników programu, chociaż bardzo zaawansowani użytkownicy mogą znaleźć w niej wiele ciekawych informacji, często słabo lub w ogóle nieudokumentowanych.
Do książki jest dołączona płyta CD zawierająca wersje demonstracyjne następujących programów, pracujących w środowisku Mechanical Desktop 4.0: MSC Working Model 4D -- program przeznaczony do prowadzenia analizy kinematycznej i wytrzymałościowej części i zespołów maszynowych. SPI Sheetmetal Desktop Pro -- program wspomagający projektowanie części i zespołów z blach, generujący rozwinięcia części blachowych. NC Polaris -- program służący do wspomagania tworzenia programów NC dla różnych maszyn sterowanych numerycznie.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2000-08-18
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 1040
Podręcznik "Mechanical Desktop 6. Ćwiczenia praktyczne" jest przeznaczony dla początkujących użytkowników programu Mechanical Desktop 6. Materiał ćwiczeniowy...
"Ćwiczenia" przeznaczone są dla początkujących użytkowników programu Autodesk Inventor. Ich zasadniczym celem jest przedstawienie sposobu wykorzystania...
Chcę przeczytać,